Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kszz | użytkownik

imię i nazwiskogatta adresBydgoszcz zarejestrowany14.09.2009 @08:59:24 ostatnio na stronie04.05.2012 @11:47:54



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty24 komentarze47 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Teena    28.03.2011 @15:31:19
Ciekawa galeria
_______

~voq    25.06.2010 @23:40:06
wielkie dzięki
~bbula    21.10.2009 @17:28:42
jak to? przecież pisanie w języku polskim całkiem nieźle ci idzie
~bbula    20.10.2009 @18:32:55
bo bardziej kręci mnie angielski
~bbula    19.10.2009 @20:16:18
nie szprechaj mi w tym języku, proszę -)
~bbula    19.10.2009 @17:13:03
chciałem dodać komentarz, ale nie zdążyłem
~bbula    19.10.2009 @16:41:27
wrzucasz a później usuwasz
~michalczajka    08.10.2009 @21:06:22
w zoo?

bo ja potrzebuje takiego na smyczy :D
_______
Zapraszam do oceniania moich prac.
~xbasistkax    18.09.2009 @20:16:58
dzięki
~Iam1    16.09.2009 @17:26:29
~IvonaB    16.09.2009 @12:28:19
ok
~IvonaB    16.09.2009 @12:25:12
moja Córeczka kazała mi tu zajrzeć, bo zobaczyła świnkę Pepę i nawet trzyma jej figurkę teraz w rączce..hehe) pozdrawiam
~baszara    16.09.2009 @12:22:21
Mój facet też do tej stopy miał zastrzeżenia, zgadzam się. Dziś nad tym usiądę. A co do cieni, to w realu są duuuuuużo lepiej widoczne, na skanie zjadło wszystko ,starałam się obrobić na kompie, ale i tak słabo widać. :/
Będę musiała wszystko dość mocno przyciemnić i wówczas wrzucę.
Pozdrawiam!
~baszara    16.09.2009 @12:18:00
Poproszę o wskazówki co jest słabego w pracy, bo będę to poprawiać na dniach.
Dzięki za ocenę.
Ps, mój syn uwielbia świnkę peppę, tą co masz w awatarze
Pozdrawiam!
~levgo    16.09.2009 @12:10:11
aj no bo sie ruszal troche.. trudny model z nego
_______
Ja też chce komentarzyk :D:D:D
~jacekl    16.09.2009 @11:56:53
~kasprzak    15.09.2009 @00:08:39
...coś mi w tej głowie musi psychikę niszczyć Stad różne różności w moim zbiorze na last.fm :P
~kasprzak    14.09.2009 @23:59:38
...pod względem muzycznym ? :P
~Domczas    14.09.2009 @23:04:38
Dzięki
~YoungProphet    14.09.2009 @14:32:51
My bad, chodziło mi o ten sam pomysł.
Zwracam honor.
_______
http://www.digart.pl/tekst/zasady.html <-Klik!
Skomentowałem Twoje zdjęcie? Odwdzięcz się http://www.youngprophet.digart.pl/digarty <-Klik!
Widzisz? Nawet szukać nie musisz bo link podałem
~jacekl    14.09.2009 @09:33:16
Źli ludzie... ;/
~jacekl    14.09.2009 @09:32:00
A czemóż to?
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt